ISD az osztályterem falain túl: IB oktatás gazdagítása iskolán kívüli tevékenységekkel — ISD Skip to main content
Diákélet

ISD az osztályterem falain túl: IB oktatás gazdagítása iskolán kívüli tevékenységekkel

By 2023.09.01.december 19th, 2023No Comments

Az ISD oktatási filozófiája túlmutat az osztálytermen, hiszen az iskolán kívüli tevékenységek integrálására és fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektet. Ezek a törekvések az ISD holisztikus oktatási megközelítésének szerves részét képezik. Az IB alapelvei által formált tantervvel az ISD többet kínál, mint szigorú tudományos ismereteket. Platformot biztosít a diákok számára, hogy felfedezzék, megtapasztalják és fejlesszék magukat az osztálytermen kívül is.

Bepillantás az ISD tanórán kívüli tevékenységeibe:

  • Művészetek és kreativitás: A diákok az ISD változatos művészeti lehetőségei közül választhatnak legyen szó dobolásról, terápiás gyémántfestésről, gitáróráról vagy művészeti médiumok felfedezéséről.
  • Sport: A kínálatunkból csak néhány lehetőség: nyitott futóklub mindenki korosztály számára, különböző szintű tornaórák, fociedzések, modern táncórák, jógaórák, valamint ballett.
  • Akadémiai és készségalapú klubok: Az akadémiai lehetőségek közül kiemelkedik a Matematikai Klub a maga lebilincselő témáival, a Diáktanács, a 3D tervezés és nyomtatás technológiájának megismerése, valamint a társasjáték klub, amely minden korosztály számára alkalmas játékokat kínál.
  • Globális tudatosság: A globális oktatás egyik kiemelkedő eleme, az Egyesült Nemzetek Szervezetének Modelljének (MUN) programja, amely platformként szolgál a diákok számára, hogy elmélyedjenek globális kérdésekben. Itt mind helyi, mind más országokból származó társaikkal kapcsolatba kerülhetnek, és így árnyaltabb képet kaphatnak a diplomáciáról és a nemzetközi kihívásokról.

Jelenleg 259 diákból több mint 200-an vesznek részt ezekben a tevékenységekben. Ez a nagyarányú részvétel alátámasztja elkötelezettségünket, hogy több mint 30 egyedülálló tevékenység változatos kínálata érhető el az ISD-nél. Hiszen nem pusztán a látókörök bővítéséről van szó, hanem a szenvedélyek ápolásáról, a tehetséggondozásról és a holnap kihívásaira felkészült, holisztikus egyéniségek formálásáról.